Skype for Business’da oturum açarken “Cant’t sign in to Skype for Business” hatası ile karşılaşabiliriz.

Oturum açma için hesap bilgileriniz doğru olabilir ve sunucu servisleri ayakta olabilir. Skype for Business birleşik bir iletişim platformu olarak bilinmektedir.
Bu sorun, Skype Kurumsal ile ilgili DNS kayıtlarının bilgisayarınıza eklenmemesi veya uygulama tarafından bulunamaması ya da Skype Kurumsal’ın oturum açmak için erişmeye çalıştığı Lync sunucusunun yanıt vermemesi nedeniyle oluşur. Skype Kurumsal’ın erişmeye çalıştığı Lync sunucusu aslında yanıt vermediği için bu sorunu yaşıyorsanız, sorun birkaç saat içinde kendiliğinden çözülmelidir ve tek yapmanız gereken beklemektir.
Skype for Business’da oturum açma sayfasında gear – Personal adımlarını takip ediniz
Advanced bölümünde Manuel Settings adımlarına gelmemiz gerekmektedir.
Dahili ve Harici sunucu olarak sipdir.online.lync.com:443 bilgilerini girin ve işlemi onayladıktan sonra LOGIN işlemini tekrar denemeniz gerekmektedir.